vrijdag 21 juni 2013

Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd

Het laatste 'Ding' van de 23; evaluatie.

De leukste dingen?
Het maken van een blog; online bewerken van afbeeldingen; online luisteren van muziek; sociale netwerken. Deze dingen vond ik echt heel erg leuk om te ontdekken.

Wat heeft het programma met me gedaan?
Het heeft me laten kennismaken met de mogelijkheden van deze tijd. Niet alleen de meest voor de hand liggende toepassingen maar ook die die voor de organisatie nuttig en zinvol zijn. Bij het doorlopen van alle dingen leer je dat er altijd wel ergens iets voor, door, over, in, op ....... enz. te vinden is op het web 2.0.

Dingen die me verrasten?
Dat je door 'te doen' heel ver komt en steeds weer nieuwe dingen ontdekt.

Wat te doen om 23 digen te verbeteren?
Houd 23 dingen actueel. Wellicht 23 dingen veranderen in Dingen 2.0 om zo alle ruimte te bieden aan gebruikers om mee te werken aan- en te participeren in de verdere ontwikkeling van bestaande en nieuwe dingen.

23 dingen was voor mij .....
een hele leuke, inspirerende cursus waarvan ik veel heb opgestoken!

1 opmerking: