donderdag 30 mei 2013

Sociale netwerken en wat er in te doen is



Ben eindelijk lid geworden van Facebook en ben er al snel achter dat ik een zogenaamde volger ben. Ik voel me net een gluurder omdat ik zelf niet actief informatie wil delen. Toch vind ik het erg leuk om overal rond te snuffelen en ben ik al best wel wat oude bekenden tegen gekomen. Het voelt dan alsof ik 'moet' reageren omdat het anders niet netjes is, onzin natuurlijk maar zo voelt het wel! Verder houd ik ervan om mijn contacten te onderhouden onder het genot van een hapje en drankje....... helaas is dat digitaal nog niet mogelijk.

Voor Xplora is Facebook natuurlijk een prima medium, een groot gedeelte van onze studenten is actief op Facebook en wij zullen hier dus creatief gebruik van moeten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten